zondag 30 december 2018

T-4 Tik tok, tik tok

Dag lieve lezertjes.

Ik heb niet de luxe om zoals mijn broer Sloefie, onder het laken te duiken en de gsm van mijn baasje te gsmnappen. De gsm van mijn baasje kan je niet meer met een natte poot ontgrendelen. Je moet je foto laten nemen. En geef toe, mijn baasje en ik lijken zelfs niet in het pikdonker op elkaar.

Dus geen geheime berichten vanonder de lakens voor dag en dauw. 

Enfin, hoever staan we?

De tafel ligt voor de tweede keer volledig vol met spullen die mee moeten. En ik heb zo de indruk dat het niet een twee drie gaat lukken. 

Zelfs de badkamerweegschaal is bij het feest betrokken. En - zoals wel vaker bij badkamerweegschalen - is het verdict ... te zwaar. 

Aiaiai en mijn broer en ik moeten er nog bij. 

Ik ben dus al maar wat advies gaan geven aan mijn baasje. 

Wat minder t-shirts, wat minder kousen, wat minder boeken want dat weegt veel. 

Hopelijk vergeet hij nu niet te veel.

Ondertussen zijn we voor de achterblijvers ook nog een overlevingsbrochure aan het maken. 

Kwestie dat iedereen zo een beetje weet waar we ergens uithangen - of als ondersteuning bij het volgen van onze dagelijkse blog. Zo van vandaag zijn we naar huppeldup geweest en we hebben beesten zus en zo gezien.

Ja, we willen niet dat jullie zomaar verloren lopen in de fjorden van Chili of de pampa’s van ArgentiniĆ«. En depampa's, dat zijn de echte originele pampa’s he, niet wat een gemiddelde Antwerpenaar bedoelt als hij het over de rest van Vlaanderen heeft. Bah, de snoevers.


Wij kennen de route al op ons duimpje. Volgen jullie ook?


Oei de baasjes zijn terug op komst. Snel mijn berichtje posten nog. Tot schrijfs. Tot dag min-drie.

Groote Broer 

Geen opmerkingen: