maandag 31 december 2018

T-3 : Gingen wij niet op verlof ?

Hallo lieve lezertjes,

Met welke pootjes speelt mijn baasje? Ik begrijp er niets meer van.. We gingen toch op verlof vertrekken?!?!

Deze ochtend werd ik wakker gemaakt door die vreselijke radiolawaaimaker.
Als een zot sprong ik uit mijn nest en begon ik mijn baasje wakker te likken.
“Opstaan, we gaan op reis.”
Sandra drukte snel op de lawaaimaker en draaide zich nog eens om.
“Allez baasje, opstaan.. de vlieger gaat niet wachten”
Na 9 lange minuten begon mijn vriend de radiolawaaimaker terug.
Nu kwam er toch wel leven in de brouwerij.
EINDELIJK

Op haar gemak maakte zich klaar. 
Na enkel likjes was ik klaar, bij mijn baasje duurde dat weer extra lang
Pfff straks missen we de vlieger.

Nog geen teken van grote broer of zijn baasje...
Sandra deed gewoon verder .
Hein? Mogen ze niet meer mee?!?
En plots zei ze “Sloefie, wanneer ga je nu in de auto springen”
Ik kroop een beetje verbaasd in de auto.
Gingen we misschien nog een half dagje werken misschien?

Ja, jullie lezertjes kennen haar al een beetje.
Werken - werken - werken... dat is het enige dat ze kent.
Soms krijg ik nog eens wat aandacht maar anders is het gewoon steeds die Groene Bank.
Waar was de tijd van de Paarse telefoontjes en de blauwe assurances..
Pfff 

Zoals ik verwachte was er niet veel volk op de bank maar Sandra was er.
Rond de middag namen we met zij die toch gekomen waren een glaasje Bubbels.
En na de afwas begon ze dacht ik in te pakken.

Aha.. we gaan naar huis en op verlof...

Niks daarvan .. we gingen naar de refter om een gebakken plattebrood te eten.
Ik begrijp het echt niet meer.
We gingen op verlof vertrekken.. De valiezen waren klaar.
Mijn zwembroek zat goed weggestopt.
Wat gebeurd er nu?!

Pas om vier ruimde ze op en zei ze tegen iedereen tot volgend jaar.
JIPIE we gaan op reis.

Toen we thuis terug waren, vlogen de valiezen terug open.
Enkele T-shirts werden er uitgenomen, anderen werden er bijgestoken. Ah ja, want broer had heel de dag op uitkijk gestaan voor de facteur. Want die had nog een dringend pakje.
Mijn wandelrugzak werd opzij gelegd ..
De zak met kabeltjes voor de aaaaaaipad, mijn super mobiel en anderen dingen werden verwijderd
En toen ging de valies terug toe ?!?

“HEY Ik ga wel mee hè” 

Maar dan werd alles in de andere valies bijgeduwd en mocht die ook toe.

OEF...

“Sloefie, Broer,  ... het is tijd ... we vertrekken”

Oh we gaan op reis.. JIPIE .. hier heb ik naar afgeteld. 
Eindelijk Quality time met mijn baasje.

Groot was mijn verdriet.. toen bleek dat de bagage bleef staan.
We gingen naar de ouders van de baasjes om “nieuwjaar te vieren”

Bij de ouders van het baasje van broer kregen we het aperitief met hapjes.
Nadien gingen we bij oma-grootmoeder-meter Rita en bij opa Vic voor de rest van den diner.

Ik ben blij dat we dit nog eerst mochten doen voor we de vlieger opstappen.
Nu ben ik er helemaal klaar voor.
...
Zouden we vanavond nog vertrekken ?

Overenthousiaste blog-ster
Sloefie

1 opmerking:

Groote Broer zei

Maar broer toch.

Je moet toch goed leren tellen hoor.

Het is vandaag T-3.

Dus nog drie keer slapen.

Groote Broer