zaterdag 5 september 2020

Dag 16 - Foei Sloefie

Goede hik avond morgen,

 

Hik.

Ik moet van de baasjes hik dit hik verslag nu hik nog schrijven hik.

 

Al mijn broers en zussen hik waren vanavond samen op de kamer van Steven hik.

Toen de baasjes zich aan het klaarmaken hik waren hik, kwamen we tot een idee hik.

We zouden hik een apres-ski hik feestje houden hik.




We wisten immers hik een flesje champagne in de koelkast van de kamers stond hik.

En GrooteBroer had Steven de TUC koekjes zien wegsteken hik.

Hik


Eens de baasjes weg waren hik hebben we de fles genomen.


Hik

 

Dat is wel moeilijk hoor hik. 

Zelfs als we allemaal op hik elkaar schouders stonden hik konden we nog niet aan de kurk.

 

hik.

 

Maar toen hik zagen we een niveau verschil hik in de kasten hik.

En we hebben de hik fles naar het laagste hik punt gesleurd hik.

En zo konden we hik de fles net ontkurken.

 

Hik

 

De kurk vloog wel een km ver door de kamer, maar de pret kon hik niet op.

Wat hik hebben we een pret hik.

We aten lekker hik tuc koekjes en hik voor we het goed hik besefte was de fles leeg.

Oh dat vonden we spijtig.

 

Hik

 

We waren allemaal wel heel hik loom geworden.

En ik vermoed hik dat we in slaap hik zijn gedommeld.


 
Plots werden we wakker gemaakt met hik een groot glas water over onze smoel.

Hik

De baasjes hik konden er niet mee lachen hik.

We waren stout geweest hik.

 

Hik

 

Als straf moest ik nu nog dit verhaaltje posten.

De anderen moesten opruimen.

 

Hik


Daarna hebben we geslapen als (b)engeltjes.

 


‘S Morgens hebben we ook een groote hik waarschuwing gekregen.

“Vandaag geen geklaag of gemekker bij het wandelen” zeiden de baasjes Hik.

Oei oei.

Ik denk dat ze kwaad zijn 

Hik.

 

Nu ga ik hik snel stilletjes in bed kruipen om nog wat bij te slapen 

En bij het wandelen word ik toch gedragen. Dan kan ik ook slapen.

 

Tot later,

 

Sloefie de party hond. Met hoofdpijn.

 

Geen opmerkingen: