zaterdag 7 juni 2014

S2 - Dobberen




Goede avond lieve lezers,

Vandaag heb ik mijn baasje niet wakker gelikt... Ze lag om 8u nog steeds te maffen en we moesten toch nergens naar toe. Maar niet veel later is ze uit bed gesprongen en was ze een beetje kwaad op mij omdat ik haar niet had wakker gemaakt.

Na een klein ontbijtje zijn we onze ochtendkoffie gaan halen op het 11ste verdiep.. En we hebben nog geen lift gebruikt tot nu toe... alles doen we met de trappen... (we zijn nog maar dag 2 op de boot, we zien wel hoelang we het volhouden).

Nadien zijn we snel ons badzak komen maken : een leesboek voor sandra, een 'ik-kan-niet-nat-worden' zakje voor mij, een zonnebril, het fototoestel en natuurlijk mocht vriendje GSM ook niet ontbreken. Heb Sandra nog even moeten blaffen dat ze ook de zonnecreme diende te nemen want anders ging ik vanaf dag 1 al met een rode kreeft zitten...




Ik snuffelde wat rond en vond het perfecte plaatsje om ons te nestelen... Een zetel voor Sandra met 2 handdoeken en een zetel voor mij en de zak. Jaja ... ik heb ook een zetel :) Wat we toen deden : luieren, lezen en liggen slapen..





Groot was mijn verbazing dat Sandra rustig bleef en genoot van NIETS doen... Maar om 17u was ze het beu. Dan wou ze zich gaan douchen en haar klaarmaken voor een hapje te eten.  Daar het vanavond 'Formal' en zowel Sandra als ik geen zin in hadden, zijn we naar 'de kantine' gaan eten. En mmmm het was lekker : een super grote Cesar salad en een cola.   Na het eten zijn we nog een decaf Late gaan halen  en deze op het terras van de kajuit uitgedronken...

Sandra heeft net haar tv af gezet, dus het teken voor mij om deze dag af te sluiten.

Slaapwel

tot morgen in... Dubrovnik

Geen opmerkingen: