dinsdag 11 april 2017

Dag 10 : zeedagje

Waf waf lieve waffers,

En weeral waren we VEEEEEEEL te vroeg op. Kan Sandra nu echt niet eens uitslapen. Maar ik was in staking en maakte duidelijk dat ik niet voor 9u uit mijn bed ging komen. Sandra heeft wat zitten mopperen en uiteindelijk nog even bij mij komen soezelen. Oh dat was gezellig. Ik voorspelde al "vandaag gaat een lui dagje zijn zonder veel avontuur", dus waaarom zou ik vroeg op staan.

Snel pakten we onze zak en gingen we naar het beste dek van de hele wereld : het pooldek. Maar oei, het was er al overbevolkt met zonnekloppers, dan maar naar een hoger dek gegaan met ook allemaal zetels en ligbedden. Wat is het verschil : geen bar, geen toilet in de nabijheid EN ook geen pool.

Iets na de middag gingen we dan toch even ons verfrissen om nadien een volgend rondje te zonnen. Tegen 16u30 haasten we ons naar de Spa voor met onze pootjes te laten spelen voor de laatste keer.

Toen we terugkwamen was iedereen gewoon verdwenen. We begrepen er niets van, maar tja … We gingen dan ook maar naar de kajuit om wat te mediteren en ons klaar te maken voor een eenvoudige maaltijd.  Want elke dag in zo’n specialiteitenrestaurant moeten gaan eten is wel leuk, maar OMG er wordt toch wat teveel gegeven.

We hebben wat sushi gegeten en een kleine pasta en nadien… naar ons bedje want we waren weer heeeeeeel moe geworden van al dat niets doen.

Dus heb ik mijn verslag nog braaf uitgeschreven en dan mag ik ook in bed.

Jipie en tot morgen

Sloefie

Geen opmerkingen: