zaterdag 23 september 2017

Dag 4 - een zeedag ergens in de baai van Biscay

Goede avond lieve lezertjes,

Vandaag konden we uitslapen en dat leek me we super goed plan.
Alleen vond Sandra dat niet leuk, want om 8u was ze al over en weer in de kajuit aan het lopen.
Kan een hond nu niet eens een beetje langer slapen.
Duidelijk niet.

Sandra maakte zich klaar: een T-shirt, een pull, een lange broek en lange kousen.
Euh... We waren toch met verlof op een bootje en dan is het toch mooi en warm weer.
Toen de gordijnen open gingen had ik het door, het zag er grijs en somber uit.
Brrrr… Het leek wel heel koud te zijn.

Snel deed ik mijn muts op en kroop ik diep in de zak.
Brrrrr... ah ik vond een lekker zachte handdoek.
De aaipad zat er wel in, maar als ik hem een beetje verduwde kon ik er lekker bij. 
Mmm. Veeel beter

We gingen op pad zei ze.
Euh... op volle zee? Op pad? Ik denk dat ze nog niet wakker is.
Maar toen had ik het door.
We gingen naar het navigator dek om een lekkere bagel te eten.
Neen, deze keer namen we geen met ei en kaas, maar wel met die roze vis en Philadelphia.
Mmmm... dat samen met een lekkere warm cappuccino.
Lekker en we kregen het iets warmer.

Toen vroeg Sandra me om het beste plaatsje van de boot te zoeken.
En ik ging op pad... Elke verdieping heb ik afgesnuffeld ... Trap op - Trap af.
En uiteindelijk vond ik het dan: op dek 9 vond ik een supergrote zetel.
We konden er samen in hangen. Sandra nam haar leesboek en ik mocht op de aaaipad wat spelen.

Iets na de middag kwamen Rudy & Renild er bijzitten.
En nadien kwamen Philippe & Gerda erbij. 
Ja. Bij deze wil ik me persoonlijk excuseren bij Gerda, want ik dacht dat ze Greta noemde.
Ik zal wat zeep in mijn oren hebben gehad... SORRY GERDA... ik zal het proberen niet meer te doen.

Sandra was ondertussen al gestopt met lezen.
Terwijl de mensen aan het tetteren en drinken waren, heb ik me geamuseerd met enkele level Candy Crush Soda te spelen.
Dorothea... ik ben nu heel ver voor geraakt, dus kom maar op ... 
Toen ik Hexa blast, een andere tof spelletje wou spelen, deed het spelletje raar.
Ik was ontroostbaar, want ik wou Lieve proberen in te halen ... maar blijkbaar werkt dat enkele op het echte internet.
Pffff....die gaat weer verder uitlopen....
Sandra zag dat ik niet blij was en vertelde me dat ik terwijl zij ging eten met de grote mensen ik wat op het internet Hexa mocht spelen.
JIPIE. Ik heb heel de namiddag wel heel flink gebleven zodat ik zeker ging mogen spelen.

Voor 7 uur had Sandra al gedoucht en zei ze dat ze naar een pianiste ging kijken.
Ik wou niet echt mee en dus mocht ik nu een half uurtje spelen.
Na de show is ze even komen kijken of ik nog aan het spelen was, maar ik was samen met towel-vriendje in slaapgevallen.
Ze heeft me gelukkig niet wakker gemaakt en is terug vertrokken.

Mr. Steward verraste me met een pauw vriendje en zo had ik een nieuw speelkameraadje.
Sandra is zoals altijd weer blijven hangen want terwijl ik al hard bezig ben aan het verslag is ze nog niet opgedaagd.
Het is nu al bijna weer 00:00 en nog geen Sandra...
Aiaiai het gaan pijn doen morgen, want morgen verliezen we een uur.

Allez, ze is daar eindelijk en is weer aan het neuriƫn.
Snel …. dit verslag je afmaken en dan is het dodo-tijd.

Tot morgen

Sloefie de super waakhond met vele vriendje

PS. Ik vraag me af wanneer Langnekje eens op bezoek zou mogen komen... Maar ik durf het niet zo goed vragen.

Geen opmerkingen: