zondag 16 augustus 2020

We gaan op verlof... of toch niet

 Hallo lieve mensenvriendjes,

 

Ik heb groot nieuws: WE GAAN OP VERLOF.

Niet dat we het nu al officieel weten hoor.

Blijkbaar hebben de baasjes er al weken aan gewerkt, maar wij wisten van niets.

We deden onze dagelijkse wandelingetjes en snuffelden in huis, maar we roken er niets van.

Zouden wij Pelouchen ook van die vieze beestjes, die overal zijn, ziek worden.

Ik nu officieel ongerust.

Hoe kan dat nu toch dat we het nog niet wisten.

..

TOT NU

Maar…. Ik heb ook ogen en oren op me kop.

Er waren enkele indicaties.

Als er kleerkasten-op-wielen van hun rustplaats worden gehaald

Als alle shorten, tshirten uit de kasten vliegen

Dan gaan we toch op verlof…

OF… ben ik totaal verkeerd

En gaan we gewoon van huisje veranderen.

Ah ja het zal dat wel zijn.

We zullen van Mimi haar huisje naar mijn huisje gaan.

Was ik zo zeker een uurtje geleden.

Dat twijfel ik plots heel hard.

 

Want sommige kleren gingen terug in de kast en andere gingen toch in de rijdende kast.

Eens dat klaar is, werd alles in de wagen gestoken.

PFFFF
Ook de werkzakken gaan mee.

Ik zal weer veel te enthousiast geweest zijn…

We gaan gewoon naar Um om vandaar te werken.

Ik denk dat ik ga wenen.

Weg droom, weg tof idee… 

We gaan NIET op verlof

 

Ontgoochelde Sloefie signing out.

 

Dada

 

 

Geen opmerkingen: