zondag 30 augustus 2020

Dag 11 - De te lange rit

 

Goede avond allemaal.

 

Gelukkig heb ik deze ochtend All for love gezongen.

De baasjes dachten eerst dat het de lawaaimaker was.

Maar die bleef onverwacht stil.

Ik vermoed dat ze hem vergeten waren op te zetten.

Dus ik kreeg extra knuffel.

 

Deze ochtend hebben we een laatste keer ontbeten in Dresden.

MMMM

Het was toch echt wel lekker hoor.

Ik kreeg ook een extra brokje.

 

Alle kleerkasten in de tuut geladen.

Maar wij stapten zelf nog niet in.

We gingen nog eerst een wandeling maken.

Blijkbaar had Sandra ticketjes gekocht voor de Opera.

Neen jong, we gingen geen opera bekijken.

We kregen echter een rondleiding.

We leerden bv dat de opera al 2 maal helemaal opnieuw gebouwd werd en dat wat er uitzag als marmer gewoon geschilderde beton was.

Zelf als je er met de loop naar keek zag je het niet.

Ze hadden er dan ook dagen aan gewerkt.

 

Nadien vertrokken voor een lange en doodsaaie rit.

Het regende, het goot, … even bleef het over en dan begon het opnieuw te regenen.

Hierdoor waren er ook heel wat ongelukken en kregen we te make met stoute auto's. (Nvdr of bedoelt Sloefie hier gewoon Stau.)

Onze liefste waze hielp ons om de grootste files te omzeilen.

 

 

Na meer da 6 uur rijden voor zo’n 450 km kwamen we aan in München.

Waren we blij verrast van de vorige hotels, waren we dit niet in het hotel waar we deze avond incheckten.

De meneer aan de check-in was heel onvriendelijk en liet weten dat er geen eten, geen drinken was.

Toen we dan vertelden dat we wel een kamer met ontbijt hadden besteld, liet hij droogweg weten dat we dan maar moesten gaan aanschuiven bij het naburige hotel.

We voelden ons echt niet welkom hier.

 

Normaal hebben de baasjes hier voor 3 nachten geboekt.

Maar de baasjes zijn zo ontgoocheld dat ze er nu spoedoverleg bezig is.

Wat de uitkomst zal brengen zal ik je morgen pas kunnen vertellen.

Ik ga me nu mengen in discussies en nadien zo snel mogelijk slapen.

Want ik ben zoooo moe.

 

Tot morgen

 

Sloefie

Geen opmerkingen: