maandag 7 mei 2012

Dag 18 - Een dag vol gefriemel


Hallo lieve lezertjes,

Deze morgen had Steven zijn wekker eens gezet want om 9u15 diende hij zich aan te melden bij de SPA. Niet voor een het wereldkampioenschap water keuren. Maar gisteren hadden mijn baasjes beslist om zich de laatste dagen wat te laten verwennen. Ze hadden tweemaal een “Melt-a-way” package besteld (Nota van Sandra: letterlijk vertaald is een melt-a-way een smeltpartij... je zo laten verwennen dat je gewoon wegsmelt?!). Een wat? Wel in SPA kreeg je een combinatie van 2 behandelingen. Steven had tijdens de ochtend beslist om een rug massage met hete stenen te nemen en daarna een reflexologie... Volgens wat hij mij uitlegde was dat iets waar die madam met zijn voeten speelden om zo andere delen van zijn lichaam te doen relaxeren. Sandra vond dat wat raar en wou dat toch niet nemen dan, maar die had nog wel wat bedenktijd want die mocht pas tegen 13u gaan

Dus was Steven bij de eerste biep van zijn horloge al wakker en joeg mij en Sandra uit het bed (nota van de nalezer: dat mag je met een kilo nezo zout nemen. Ha! Jagen.). We moesten snel onze kleren aandoen zodat we allemaal samen konden ontbijten. Een toastje en wat beleg later, was het duidelijk dat steven nog steeds in Yoghurt-staking was. Als dat maar goed komt. (Ik ben eens gaan piepen in de keuken en ik heb daar alleen maar purperen pottekes Dannon zien staan, allemaal met rode of blauwe bessen of framboos of aardbei.)

Terwijl Steven aan het geniet was van zijn masseuseke, heeft Sandra was kruiskes geteld en wat gechat met de Belgische kant van de wereld. Tegen dat Steven dan klaar zou zijn, is Sandra met mij naar de bubbels gegaan. Alleen heeft ze Steven daar niet gevonden en is ze maar terug naar de kajuit gekeerd. Was hij helemaal weggesmolten? Wat bleek: Steven mocht van zijn masseuseke niet direct in het water en was dus op de hete bedden gaan liggen. Wie kan dat nu verwachtten?

Dan mocht Sandra gaan relaxen bij die zelfde masseuse maar zij wou niet met haar voeten laten spelen en liet de madam haar kop zot maken... Ah ja... als er iemand zo een half uur constant aan je kop zit te foefelen, te aaien en te draaien dan zou je daar toch zot van worden niet? Ik heb liever dat ze me op mijn buikje aaien zenne. Maar Sandra kwam uitgerust terug en ze leek er wat meer tegen te kunnen. Uiteindelijk zijn we met ons drietjes nadien naar het Lido dek gegaan en hebben daar wat geprofiteerd van de waterzon die er was. We hebben dan ook een nieuw spelletje gespeeld “gaat die persoon morgen van boord of niet?” Het was leuk hoor, want veel van de oudere populatie aan boord zaten volgens ons al volkomen klaar in net pak en dikke kleren om zo van de boot te kunnen stappen. Maar wie weet hoe gaan we morgen zelf zijn J

Vandaag is het duidelijk de laatste dag voor veel van onze cruise genoten en we zullen het geweten hebben. Overal en dan overal hoor je vandaag speciale actie want de laatste dag. Tjonge jonge... We zijn nog niet weg hoor... We blijven nog 2 dagen op deze boot!! Dus laat ons gerust met “stuur je laatste foto’s nog snel even naar thuis”, “laatste ice tea?”... Je zag zo dat mijn baasjes dat op hun zenuwen aan het krijgen waren – weg het effect van de masseuse. Dus heb ik hen maar snel naar de kajuit terug gebracht en hen daar wat extra verwend.

Rond 6u was het tijd voor de moeilijkste beslissing van de dag: waar gaan we eten? Gaan we onze short uitgooien en ons wat opkleden en dan naar het restaurant wandelen OF zeggen we foert en gaan we naar de selfservice wat eten halen? Daar de baasjes de ‘laatste dag’ spirit beu waren, zijn ze boven op het Lido gaan eten... : Sandra een pasta met Pesto en groentjes; Steven een lekkere steak zonder frietjes. Zou dat niet mogen van de masseuse? Ik heb een stukje mogen proeven... Njam, njam.

Na het eten ben ik maar snel aan de blog begonnen want de gezonde zeelucht in combinatie met de massage maakte mijn baasje heel moe en ze wilden eigenlijk al direct in hun bed kruipen. Ik heb hun dat verboden want er diende eerst nog iemand mijn blogs na te lezen. Allez dat vinden jullie toch ook he? Ik schrijf bijna elke dag wat er gebeurde en mijn baasjes zouden te moe zijn om wat na te lezen?!?! Maar ik zal maar snel stoppen, zodat ze ook snel kunnen lezen en dan gaan slapen...

Dus tot morgen mijn lieve bloglezer

Woef, zzz, zzz

Geen opmerkingen: