donderdag 10 mei 2012

Dag 23 - gesplitst

Hallo lieve lezertjes,

Deze ochtend stond de wekker wat vroeger want Sandra diende naar een congres te gaan.  We sprongen dus snel in onze kleedjes en gingen - daar we vouchers hadden om te onbijten - naar het buffet. Mijn baasjes hielde het deftig met wat ei, wat toast en wat kaas  .. ja sinds ze op dat bootje gezeten hebben, zijn ze toch precies wat aan het opletten wat ze eten. En ik kreeg een groot bord spek.

Na het ontbijt splitsten de wegen. Steven ging een museum bezoeken,  Sandra ging naar het congres en ik .... ik ging mee met Sandra om haar te beschermen tegen de grote boze Appels. Wij namen de metro en wandelden nog wat tot aan het Metropolitan Pavilion, wat niets te maken had met de Metropolition museum.   De sprekers vertelden ons over hoe de sociale media kanalen de laatste tijd gebruikt worden om promoties en campagnes op te starten. Het was heel leerrijk en als ik een belangrijk les moet neerpennen zou ik het volgende zeggen :  Tweeter & Facebook zijn krachtige middelen om veel mensen te bereiken maar het effect is ook heel snel weg. Wil je dus scoren met zo'n een campagne, dan moet je zorgen dat je regelmatig verschijnt in de top stories.

Om 15u30 hadden we met Steven afgesproken in de Apple Store van het Grand Central Station.  Zo had hij voldoende tijd om een indruk te krijgen van het museum, maar konden ze nog wat samen shoppen nadien. Eens ze elkaar gevonden hadden en enkele winkels hadden bekeken, namen we Shuttle terug naar Times Square en wandelden we zo naar het hotel terug. Daar gingen ze bij de concierge wat frisdrank drinken om zo de grootste dorst te lessen.

Nadien namen we samen de metro naar het begin van Central Park. Neen, niet om nog een wandelingtje te doen, maar om naar het Porter Steakhouse te gaan. Vorige keer dat de baasjes in NYC waren hadden ze zo lekker gegeten dat ze daar naar terugkeerden. En ... omdat dit restaurant ook wat Belgische bieren bezit. Wat hebben ze dan? Wel Palm zit daar op de tap en ze weten perfect hoe ze Duvel moeten uistpreken.  Steven nam zich een biertje om hem wat kalm te krijgen en Sandra wou nog een laatste keer van een Theetje van het eiland genieten. Als er mensen zijn die naar NYC gaan, de steaks daar zijn een echte aanrader. En groot! Ik kon er wel drie keer in. En de zalm van Sandra leek wel uit een tonijn te komen. Ook al zo groot.

Nadien zijn we met zijn drietjes teruggewandeld naar het hotel. Terwijl de baasjes tv zitten te kijken, heb ik deze blog geschreven, maar nu ben ik het beu en ga ik op Sandra haar schoot kruipen. Wie weet wordt ik dan nog wat verwend..

Dus.. tot morgen mijn lieve bloglezertjes..

Geen opmerkingen: