maandag 21 september 2015

Dag 11 - Dolce far niente

Daag,

We waren veel te vroeg wakker.

We stonden nog op safaritijd dus opstaan om zes. Ook al omdat er iemand wat ziekjes was alweer.

Maar het ontbijt was maar om half acht. 

Dus heb ik mijn baasjes maar wat bezig gehouden. Met het nalezen van mijn blogs bijvoorbeeld. Ah ja. Ze denken toch niet dat ik hier het vel van mijn pootjes tik voor mijn plezier. Bloggen is hard werk, je moet er voor denken, onthouden, grappig zijn, ... pfff. Je wordt er moe van. Bloggen, wat een hondenleven.

En na tien dagen hard werken wou ik ook wel eens wat verlof.

Wat was het scenario?

1. Wakker worden
2. Eten
3. Plaatsje zoeken voor het slapen
4. Slapen

herhaal 3 maal per dag.

Slaapwel

Sloefie

PS. Neen, wij zijn een zindelijk hondje. We gingen af en toe wel ook eens naar toilet.

Geen opmerkingen: