donderdag 24 september 2015

Dag 14 - Vermist

Auw auw auw auw.

Mijn poep doet pijn.

Heel hard pijn.

Auw auw auw.

Ik heb op mijn poep gekregen

Ik ben blijkbaar stout geweest.

Ik vond nochtans van niet.

Mijn baasjes waren vannacht twee mangrovebossen aan het omzagen en ik kon niet slapen.

Dus dacht ik dacht zo, 

Sloefie ga eens op verkenning 's nachts. Jaag eens op de hotelkater. 

Geen goed idee blijkbaar.

Sandra had al snel door dat ik verdwenen was en ze moest en zou me terugvinden. En ze vond me. Logisch. Ze had me onder het deksel begraven.

En toen Steven me dan toch terugvond, hebik flink op mijn poep gekregen en ik moest beloven dat nooit meer te doen.

Auw auw auw.

De rest vaan de dag heb ik me maar stilletjes gehouden. Want het was ook valiezeninpakdag. En ik weet uit ervaring dat dat ook een stressmoment kan zijn.

Vandaag was het Swahili Dag in het hotel.

Je kon er een les Swahili volgen - hadden we tijdens de safari al gedaan - of verse jonge kokos drinken en eten - lekker !! - of een tattoo zetten - daar vertel ik lekker niets over. En 's avonds was er nog een strandparty - na negen uur dus veel te laat voor mijn baasjes, daar zou ik wel voor zorgen.

De dag begon wel niet goed. Een dikke mijnheer lag onder een van de palmbomen te slapen. En toe plots boem. Er viel een grote tak naar beneden. Grote paniek. Niet nodig. De mijnheer had ook een dikke kop. Gelukkig voor de mijnheer en het hotel.

Vandaag zaten we aan de oceaan op het strand. Heel rustig. Niet veel te beleven. Geen aanspoelende drenkelingen of dwalende hotelkaters.

Sandra is twee keer tot halverwege het rif gelopen. Het is hier niet diep dus ze hoefde zelfs niet te zwemmen. En steven heeft zich laten vangen aan de zon. Die ziet er een beetje veel kreeftrood uit. Hihi. Eerst smeren dan zonnen zeg ik altijd.

Voor de rest hebben we heel lekker gegeten en veel gedoezeld. Want van doezelen word je moe.

Niet dat ik vannacht terug op verkenning wil gaan. Mijn poep doet no altijd pijn.

Auw auw auw.

Tot morgen,

Op weg naar ander weer.

Sloefie.

Geen opmerkingen: