donderdag 6 oktober 2011

Dag 12K : Oracle Dag 2

Hallo lieve lezertjes,

deze keer is het echt een kort verslag want vandaag was er dan ook echt niet veel te vertellen.

Ik ben opgestaan rond 7en zodat ik tegen 8u paraat was om naar de algemene sessie met de Mr Dell te luisteren. Wel het was interessant en gelukkig was ik al wakker, want.. hoe hoger de piet, hoe minder dat ze lijken te kunnen presenteren.

Deze ochtend was de koffiebrouwer nog steeds niet langs geweest en ik had ook geen zin om in een te lange file voor Starbucks te gaan staan... dus geen cafe latte.

Vandaag heb ik naar 7 totaal verschillende topics geluisterd, de ene al wat beter dan de andere.. maar in het algemeen toch beter dan gisteren.

En jullie kunnen me proficiat wensen : ik heb ervoor gezorgd dat ik mijn lunch op tijd oppikte (lees 11.40) en ook vandaag was ik het rond 5en kots beu. En tja... "morgen komen ze de machine maken" ...

Nu wat geschreven, en wat tv gekeken en te moe om nog veel anders te doen.
Tot morgen lieve Lezers...

Zaza

Geen opmerkingen: