zaterdag 17 oktober 2009

Dag 5 - Oracle Openworld II

Hi Everyone,

Dag 2 van Openworld... dus ik mocht niet te lang treuzelen.
Uiteindelijk had de bus van iets voor 9 uur.
Maar zonder een goede koffie kan je niet aandachtig luisteren, dus ben ik maar eerst nog de Starbuck binngen gelopen.
Met ongeveer 40.000 inschrijvingen en ruim 1.800 sessies is dit een groots event. Waar je gaat of staat kom je dus werkelijk wel mensen tegen die met een Oracle Conferentie Badge rondlopen. En serieuze files bij Starbucks waren ook een van de gevolgen.. Maar ik heb wel geduldig gewacht tot beurt was en ik eindelijk een "Venti Cafe Latte to go" kon vragen.



Na de hele dag aandacht geluisterd te hebben naar zowel Siebel als Peoplesoft succesverhalen, was het tijd om terug naar het hotel te keren.
Na een avondje Hard Rock, een avondje Hooters wou ik wel eens Indisch eten.
Maar is dat wel te combineren met de goeie Football match die ik echt wou zien..
Dus ben ik maar gaan raad vragen bij de concierge van het hotel en guess what :
Op zo'n 3 blokken van het hotel is een ierse sportsbar waarvan de eigenaar indier is en in de keuken staat. Dus daarg ben ik iets gaan eten en een biertje gaan drinken terwijl de football werd live weergegeven.

Nadien, heb ik nog even de administratie gedaan en was het tijd om mijn oogjes dicht te doen ...

Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: