zaterdag 17 oktober 2009

Dag 6 - Oracle Openworld III

Dag 3 van Oracle OpenWorld 2009 en deze keer was ik vooral benieuwd naar de sessie van de namiddag. Deze namidag stond een sessie met Larry Ellison (de CEO van Oracle) en S. Gopalakrishnan (de CEO van Infosys) gepland.

Eerst mocht de indier zijn zegje doen en kwam mr. Oracle zelf aan het woord. Het klopte dus niet dat een CEO er niets zou van begrijpen, want jongens Larry kon het goed verkopen. En trots dat hij was dat hij de 'supermachine' van IBM verslagen had met zijne nieuwe machine.

Toen mocht de suprise op het podium komen : de gouverneur van Californië. En wie zou dat nu wel kunnen wezen hoor ik jullie al denken. Wel als ik zeg "I'll be back!", "Hasta la Vista, Baby", "pumping you up" dan kent de helft van de lezers misschien wie het was. Maar als ik dan ook verklap dat hij Oosternrijker was, acteur was ....
Wie het met al deze tips niet weet, kent waarschijnlijk Arnold Schwarzenegger niet.
Arnold wist iedereeen aan het lachen te krijgen met zijn leuke praatjes, maar na een tijdje begon hij echt zijn speech...

In de avond was er nog een speciaal concert voorzien van gekende namen zoals Aerosmith, Roger Daltry, the Wailers, and Three Dog Night . Maar ik was eigenlijk een beetje te moe en heb dan beslist om terug naar het hotel te gaan en daar was te rusten.

daag
zaza

2 opmerkingen:

Ophelia zei

Aha ... gij zijt daar gewoon aan het werken! Dat noemt dan "vakantie"
;o)

Sandra zei

tja... had ik dat niet van in het begin gezegd... "vakantie" wat is dat?