woensdag 10 oktober 2012

Dag 15 - laatste dag in het beloofde land

Goede middag mijn allerliefste vriendjes,

dit is waarschijnlijk mijn laatste blogje voor dit verlof... ale je weet nooit wat er nog gebeurd.. Maar ik heb zo mijn vermoedens ;-)

Deze ochtend heb ik mijn baasjes wat vroeger opgeroepen, want we gingen deze ochtend immers op pad voor mij! Ja ja jullie lezen het goed. Mijn baasjes willen me belonen omdat ik zo flink de blog heb aangevuld elke dag en en zo uitermate braaf was. JIPIE, ik krijg kadokes... Dus ik diende er voor te zorgen dat we dan ook tijd hadden om te gaan winkelen hé...

De baasjes waren zo wakker en begrepen dat ik snel mijn kadoke wou dat ze gingen ontbijten na of tussen het winkelen. Dit betekende direct dat we naar mijn winkel gingen wandelen. Tegen iets na negenen waren we al ter plaatste en ik mocht direct rondkijken. Ik heb wat gekeken, geanalyseerd en aangepast ... en uiteindelijk vond ik de perfect hoed... Zeg nu zelf .. hij staat me goed hé ...



Daar we al in de eerste winkel vonden wat ik zocht, zijn we daarna terug afgezakt naar het hotel.  Natuurlijk zijn we even bij de McDonald binnen gewandeld om iets klein te eten. Ja, de baasjes waren duidelijk.. Iets klein want we gaan straks eten waar jij jouw lievelingskost kan eten... WOW...  Terwijl Steven al naar het hotel verder stapte, stopte Sandra even bij de Starbucks voor een koffie voor 3.  Ieder om beurt gingen ze om koffie en nu was het de beurt aan Sandra... Morgen moet ik voor koffie zorgen..

Eenmaal in het hotel terug, zijn de baasjes aan het lezen geweest in de krant, aan het surfen op internet, gekke foto's op smoelenboek aan het zetten en ik.. tja wat zou ik aan het doen geweest zijn.. DIT SCHRIJVEN natuurlijk.

Nu het iets over de middag is en ik nu wel wat hongertjes krijg, hebben mijn baasjes me verteld waar we gaan eten nu : Shake Shack.   Nu de naam van het brasserie/snelwegrestaurant/... zegt me niets, maar blijkbaar is dat de place to be. We waren er al een paar keer gepasseerd en telkens heb ik er ook een paar minuten zitten kijken naar de lekkere dingen... 

Ik weet niet goed of jullie het zien, maar hier naast staat een fotootje van de menu van die Shake Shack en ja jullie lezen de tittel goed "For Dogs". In dit restaurant is een stukje menu voor de hondjes : ik twijfel nog wat ik ga nemen, maar ik denk dat ik ga beentjes afknabbelen.

Na het eten, is het douchetijd voor de baasjes en dan gaan de valiezen een laatste keer toe voor deze reis.  Dan gaan we uitchecken uit het hotel en gaan we naar de luchthaven. Daar Sandra van voor in het vliegtuig mag zitten, kunnen wij meegenieten van de voordelen. We gaan dus allemaal samen wat genieten van de lounge op de luchthaven tot het tijd is om in de vlieger in te stappen.  En dan gaan we lekker dromen over de botjes die ik mocht afknabbelen en van het reuze bot dat op me wacht morgen avond in het restaurant ...

Tot de volgende keer...

Geen opmerkingen: