dinsdag 9 oktober 2012

Dag 10 - To shop or not to shop

Goede avond mijn lieve mensenvriendjes,

Vandaag geen Oracle om naar te luisteren, dus vandaag geen sessie om 8u meer. In plaats van op te staan en direct de laptop op te starten, konden we ons rustig klaarmaken en nadenken over wat we gingen doen.  Wie dacht dat we dan eens gingen uitslapen is dus totaal verkeerd. Ook vandaag heb ik mijn rituele lekjes gegeven om haar wakker te maken. (hopelijk mag ik dat na het verlof nog doen want ik vind wel heel leuk).  Na onze dagelijkse chocomelk besloten we ons lekker te laten verwennen : een stoombadje, een zwempartijtje en een nog heter douchke. Tegen de middag waren we het wel beu en besloten we de stad in te trekken.  Dus we trokken onze pakjes aan en pulleke, want de warmte was samen met Mr Oracle vertrokken denk ik.

We wandelden tot de Market straat, maar daar liep het zwart van het volk...  Was elke winkel gratis kadotjes aan het geven ? Was er een manifestatie ? Het kon ons niet echt schelen, maar het betekende wel dat we niet rustig winkeltjes konden kijken en misschien hier en daar iets kopen.  Sandra was super lief want nu dat er zo veel volk was mocht ik dus nergens mee binnen.  Dat zagen we niet zo goed zitten en dus veranderden we ons plan. We zouden in plaats van de straten wat onveilig te maken even de shoppingmall achter het hotel bekijken.  Na een wandelingtje op de verschillende verdiepen, gingen we naar de top van het winkelcentrum. Daar waren enkele super lekkere restaurants en tja... we hebben ons eens laten gaan  : een lekkere kippetje met blauwe saus en een ovenpatat... MJAM MJAM..

In tussentijd was het plots veel kouder geworden en hadden we niet veel zin meer om nog tot aan Fishermanswarf te gaan. In plaats daarvan heb ik Sandra gesuggereerd om een filmpje te gaan zien. Ik wou graag het vervolg van de Taken zien en dat vond mijn baasje gelukkig oke... Ik weet niet wat de huidige prijzen zijn in Belgie voor een filmpje, maar hier moet je toch een dikke 15$ betalen.

Na de film was er geen ontkomen meer aan :  mijn baasje wou terug naar de kamer en wou haar valies proberen vol te stoppen. Ik heb vanop mijn favoriet plaatsje in de kamer haar rustig laten doen.. Was het beste hoor want ze was een beetje gekjes aan het doen.  En tjonge jong.. ze deed dat blijkbaar heel graag want ik denk dat ze wel 5 keer herbgonnen was. Uiteindelijk is het dan toch gelukt  (na enkele uren) : 2 valiezen vol en proper dicht.

Veel hebben we nadien niet meer gedaaan... We hebben nog wat tv gekeken, nog wat gesurfd, en dit blogje gescheven .. En nu .. nu gaan we dodokes doen...

Dus oortjes over de oogjes, mondje toe, lekker mijn pootjes bij het baasje steken en dan...

Slaapwel Lieve lezertjes

xx



Geen opmerkingen: