vrijdag 5 oktober 2012

Dag 9 - Laatste dag Oracle congres

Goede morgen lieve lezertjes,

vandaag mochten we wat uitslapen ... want de agenda start een uur later. Maar je dacht toch niet dat we dat dan ook deden, he.  Ik maakte Sandra op het zelfde tijdstip dan vorige dagen wakker, zo kreeg ik nog wat quality time met haar ;-)

Na de internet versie van de algemene sessie te bekijken namen we een douche en gingen we naar Moscone.  Amai, wat was voor een weertje.. Waar was de zon? Waar was de warmte? We haasten ons tot het centrum zodat we ons daar wat konden opwarmen.  We wernden met de neus op de feiten gedrukt, we zaten dan ook in San Francisco, waar het normaal regenachtig en niet te warmn is. Het weer is dus gestabiliseerd naar een normale situatuie.

Toen we naar de eerste locatie wandelende, bleek dat de sessie nog wat verlaat waren. Blijkbaar waren de presentatator ook wat laat uitgeweest en waren ze nog niet terplaatste geraakt.



















Na enkele sessies was het dan echt gedaan voor dit jaar. En zoals elka jaar werd er ook dit jaar voor nog een extra concertje gezorgd. "it is a wrap" is een concert in het park naast de straat die Oracle afhuurde. Dit jaar waren er twee groepen die kwamen spelen. Naast muziek kan je ook genieten van een natje en een droogje.  Maar mooie liedjes duren niet lang. En na 3 uur rock muziek was de Oracle conferentie dan effectief voorbij.

Sandra en ik zijn dan nog even verder tot aan de winkelstraat gewandeld, want de temperatuur was terug opgeklommen tot zo'n 22 graden.  Eens uitgewandeld en uitgewinkeld zijn we naar het hotel terug gekeeerd en hebben we ons daar in de lounge een vodka-cola genomen. Na een weekje hard opletten mocht dat wel vonden we. Na het eten is mijn baasje beginnen tv kijken en heb ik deze blog beginnen schrijven.

Nu gaan we de rollen omdraaien en dus ga ik jullie slaapwel wensen. Tot morgen

Daaag lieve lezetrjes



Geen opmerkingen: