donderdag 22 augustus 2019

Dag 19 : we rijden naar het Noorden

Hallo allemaal

Hier de bokkende reporter....
Laat me jullie uitleggen waarom.

Deze ochtend waren we vroeg wakker.
En de baasjes waren hard aan het werk.
Alles werd ingepakt..
Zouden we terugkeren naar huis?
Zouden we bij Loebas gaan?

We kregen een lekker ontbijt, net zoals de vorige dagen.
Daarna namen we afscheid van Rudi.
“ Daaag meneer Rudi.. tot volgende week”
En weg waren we.

We reden en reden...
We stopten even en we reden verder...
We reden en reden...
We aten een stukje broos met beentjes.
We reden verder...


Zo saai !!!!!
Ik was zo overtuigd dat we naar huis reden.
Ah ja.. waarom zou je anders zoooo lang rijden.
Zeg nu zelf.

Maar de pijltjes naar Brussel kwamen niet.
We reden verder maar plots geen Autoroute meer.
HEIN?!?!

We reden en reden...
Uiteindelijk stopten we voor de avond.
Ik denk dat baasje te moe was om heel de weg ineens te doen zoals maandag.
We checken in het hotel in.
Het was een heel mooie kamer.
Ik kreeg een apart bed samen met de vriendjes.

Na het eten gingen we snel slapen.
Oh morgen rijden we dus duidelijk verder.
Ik ga ook maar snel slapen.

Want deze ochtend dacht ik al dat ik nu in mijn bedje zou slapen.
Dat was mispoes.
Nu nog eens slapen en we rijden verder

Tot morgen
De hoopvolle Sloefie 

Geen opmerkingen: