maandag 5 augustus 2019

Dag 02 - waar is het land ?

Goede avond lieve bloglezertjes,

Vandaag geen tuut tuut  om ons wakker te brullen.
Rustig wakker worden en klaar maken was het moto.
Na een snelle lik waren we op weg naar het eerste ontbijt.

Nog wat onwennig gingen we op zoek naar de beste brokjes en spekjes.
Samen met een super lekker melkje genoten we van het ontbijt met zicht op zee.

Mimi was plots even ongerust..
Waar zijn de bomen ?
Waar is het land?
Toen heb ik haar rustig verteld dat dit een groot land was op het water.
Voor alles wat we op land was, was er ook wel een zeeboot versie.
Ik beloofde haar de beste hoekjes en bootboompjes te laten zien
Toen werd ze rustig.

Na het ontbijt trokken de baasjes hun zwempakken aan.
Wij mochten nagenieten op ons super kussen terwijl de baasjes bubbeltjes maakten.
Terwijl ze op pad waren kwamen er 2 vriendelijke jongens ons extra vertroetelen : Kumar en Moh.
Terwijl ze de kajuit proper maakten kregen we af en toe een knuffeltje.
Dat kunnen we zeker gewoon worden.



Sandra en Doortje, want zo noemt het baasje van Mimi, deden hun gewone kleertjes terug aan en we gingen op een nieuwe zoektocht.
Een crockje of een toasti of een extra taartje.




Nadien dienden we 3 u lang naar de Didier te luisteren.
Allez zo leek het toch maar was maar 2 uur volgens Mimi.
Maaar....
Sandra won een klak met de quiz.
Vanaf nu is er dus naast PeeKlak ook een DoroKlak.

Toen was het high tea time : dus een tasje koffie en poffertjes.
Mmmmmmm
Lekker
Ik wil nog zo’n poffertjes 

Nadien maakten we ons met enkele likjes klaar  voor de show in mooie kleedjes : het was immers Gala avond.
De show was met 6 dansmensen en veel licht en muziek.
Was echt wel mooi.
Nadien kregen we nog lekker eten en een lekker wijntje.
Sandra heeft het wijntje voor de rest gevonden denk ik.

Nadien gingen we nog muziekje luisteren aan de pianobar.
De herinneringen van vorige cruises kwamen direct terug.
2 pianospelers die elkaar aanvullen en spelen wat iedereen vraagt.

Nadien hebben de mensen zich klaargemaakt voor het slapen  en ik heb snel en vlijtig getokkeld.
Maar nu ben ik wel echt moe hoor.
Dus ik ga samen met de andere pelouchen op het kussentje slapen..
Tot morgen

Sloefie 


Geen opmerkingen: